Acervo Digital
A qualidade do atendimento a clientes: estudo de caso no setor de notas e registro civil do cartório 4° ofício de Porto Velho
Login
DSpace Home
→
São Lucas Educacional Porto Velho
→
Graduação
→
Administração
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
A qualidade do atendimento a clientes: estudo de caso no setor de notas e registro civil do cartório 4° ofício de Porto Velho
Aguiar, Adriana Pinto
URI:
http://repositorio.saolucas.edu.br:8080/xmlui/handle/123456789/3859
Date:
2007-12-04
Description:
Relatório (Bacharelado). -Faculdade São Lucas, 2007. Orientação Prof. José do Amparo Pinheiro, Profa. Vanderlice Pinto Dantas, Coordenação de Administração.
Show full item record
Files in this item
Name:
Adriana Pinto Aguiar ...
Size:
5.941Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Administração
Trabalhos de Conclusão do Curso de Administração.
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register